0,00 zł 0
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem

Reklamacje

Reklamacje

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klientów za wady fizyczne zakupionego towaru na zasadach określonych w art. 556-576 i następnych Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu dwóch lat od zakupu towaru.
3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres:  [email protected] lub listownie na adres: Salon Meblowy WERSAL, ul. Diamentowa 17, 20-471 Lublin.

Prosimy załączyć:

  • szczegółowy opis oraz zdjęcia wad towaru, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone,
  • w przypadku otrzymanaia uszkodzonej przesyłki skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera,
  • informację, czy oczekują Państwo naprawy / wymiany produktu, obniżenia jego ceny bądź zwrotu pieniędzy.

Dokonując wyboru pomiędzy powyższymi żądaniami, należy pamiętać o następujących zasadach:

  • nie można żądać odstąpienia od umowy, jeżeli wada towaru ma charakter nieistotny,
  • kiedy żądania dotyczą obniżenia ceny towaru, trzeba określić wartość, o którą cena ma zostać obniżona,
  • można żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny towaru, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres (e-mail lub pocztowy) lub w inny podany przez Klienta sposób.
5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy:Salon Meblowy WERSAL ul. Diamentowa 17, 20-471 Lublin. Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W celu odesłania towaru należy go rozmontować (dotyczy produktów, które podlegają montażowi) i spakować w sposób zabezpieczający przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. 
6. W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie przez nas naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe – zwrócimy pieniądze.



Użytkowanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w polityce cookies. zamknij