0,00 zł 0
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem

FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym www.sklep.meblewersal.pll można złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do wirtualnego koszyka i wypełnienie potrzebnych danych. Można też złożyć zamówienie telefonicznie u naszego konsultanta.

2. Ile kosztuje wysyłka?

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru „płatności pobraniowej” do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt tej usługi. W przypadku przesyłek o dużych gabarytach, które z uwagi na rozmiar i wagę oraz z przyczyn bezpieczeństwa wysyłane są na paletach lub półpaletach, nie obejmuje wniesienia.

3. Czy można odebrać towar osobiście?

Tak, jest możliwy odbiór osobisty towarów zamówionych w sklepie internetowym www.sklep.meblewersal.pl w naszej siedzibie w Lublinie przy ul. Diamentowej 17.

4. W jaki sposób można zapłacić za meble?

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

  • korzystając z szybkich płatności elektronicznych (przelew online lub karta płatnicza) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24
  • wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy kierowany na konto Sprzedawcy
  • za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy
  • rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku lub Alior Banku
  • gotówką w kasie sklepu stacjonarnego – dotyczy zamówień odbieranych osobiście.

5. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Część produktów jest dostępna w salonie „od ręki", natomiast realizacja mebli na zamówienie zależy od wybranego przez Państwa asortymentu mebli. Okres ten wynosi maksymalnie do 21 dni roboczych.

6. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Klient może skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.

7. Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

8. Czy mogę anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie prosimy kontaktować się z obsługą sklepu internetowego telefonicznie pod numerem 81 524 45 45 lub 733 500 509 bądź w formie elektronicznej [email protected]

9. Jak złożyć reklamację na produkt?

Nigdy świadomie nie wysyłamy do Klienta produktu wadliwego. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, należy skontaktować się drogą mailową (lub listem tradycyjnym), wpisując swoje dane, numer zamówienia oraz opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże nam zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. W ciągu regulaminowych 14 dni nasz sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów, wymiana produktu).

10. Jak zwrócić produkt?

Jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań, Klient może zwrócić nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W tym celu należy skontaktować się ze sklepem pisemnie lub drogą mailową, informując o zwrocie produktu, następnie spakować go możliwie jak najdokładniej (najlepiej w oryginalne opakowanie) i odesłać do nas wraz z fakturą / paragonem oraz swoimi danymi. Należy pamiętać, że zwracający pokrywa koszty przesyłki.

11. Co to jest Newsletter?

Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń.



Użytkowanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w polityce cookies. zamknij